Wodzisław Śl, dnia 30.11.2016r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Świadczenie usług społecznych w zakresie żywienia pacjentów i dystrybucji posiłków w oddziały””
Kod CPV: 55321000-6 - usługi przygotowania posiłków, 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków,
55322000-3- usługi gotowania posiłków
- Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego
Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim
z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
ul. 26 Marca 51
44-300 Wodzisław Śląski
Tel.: 32 4591838
Fax.: 32 4591838
www.zoz.wodzislaw.pl
przetargi@zoz.wodzislaw.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na zasadach określonych w art. 138o ust. 1 – 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
www.zoz.wodzislaw.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia
1.2 Przedmiotem zamówienia jest:
a) sporządzanie całodziennych posiłków w kuchni Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz.U. z 2015 r poz.594),
b) dowóz posiłków przez Wykonawcę do Zamawiającego,
c) dostarczenie oraz dystrybucja w poszczególne oddziały do kuchenek oddziałowych przygotowanych przez Wykonawcę posiłków całodziennych, w ilości rocznie
140.000+/- 10% na okres obowiązywania umowy dla pacjentów Powiatowego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim , 44-300 Wodzisław Śląski, ul.26 Marca 51.(Zamawiający zastrzega, że wskazana ilość posiłków ma charakter szacunkowy, a rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb zamówienia, zależnych od ilości leczonych pacjentów ).
d) odbiór brudnych pojemników typu GN po rozdzieleniu posiłków i ich zmywanie u Wykonawcy.
e) do rozliczenia wartości wydanych posiłków stosowana będzie uśredniona kwota za 1 posiłek całodzienny pacjenta, przy czym 100% wartości posiłku całodziennego stanowi dieta podstawowa, lekko- strawna, cukrzycowa i dziecięca.
f) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki wymagane od Wykonawcy oraz opis diet żywionych pacjentów określone zostały w załącznikach nr 1 do SWIZ.
5. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: data rozpoczęcia: 2017-02-01, data zakończenia: 2018-01-31
6. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 punkty 12-23 ustawy pzp
2. Zastrzeżenie z art. 22. ust. 2: Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy.
3. Spełniają następujące warunku udziału w postępowaniu:
3.1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga aby Wykonawca;
3.1.1.był wpisany do rejestru zakładów, o których mowa w art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3.1.2.posiadał aktualną decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydaną na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia,, zatwierdzającą zakład wraz ze środkami transportu w zakresie przygotowania i przewozu posiłków objętych przedmiotem zamówienia.
3.2.W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
3.3.W zakresie zdolności technicznych lub zawodowych: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
3.3.1- dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia –w tym m.in. 1 osobą na stanowisku dietetyka legitymującą się wykształceniem o profilu dietetyka i rocznym doświadczeniem w zawodzie, zastępowany w razie nieobecności także przez dietetyka oraz technolog żywienia z minimum 5 letnim stażem pracy w zawodzie.
3.3.2.- Osoby, którymi dysponuje Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia muszą być zatrudnione w miejscu wykonywania usługi, posiadać stosowne kwalifikacje zawodowe i szkolenia (BHP i HACCP), które są wymagane przepisami prawa w odniesieniu do wykonywania czynności z przygotowaniem i transportem posiłków.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy
7. Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych w ofercie (oferty niekompletne będą odrzucone)
- Wypełniony formularz oferty, stanowiący zał. nr 2;
- Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – zał. nr 3
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -
(zgodnie z załącznikiem nr 6), potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub, że będzie dysponował osobami, które będą wykonywać usługę, w tym m.in. 1 osobą na stanowisku dietetyka legitymującą się wykształceniem o profilu dietetyka i rocznym doświadczeniem w zawodzie, zastępowany w razie nieobecności także przez dietetyka oraz technolog żywienia z minimum 5 letnim stażem pracy w zawodzie - załącznik nr 6
4.Oświadczenie,że osoby, którymi dysponuje Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia są zatrudnione w miejscu wykonywania usługi
5. Zaświadczenie o posiadaniu stosownych kwalifikacji zawodowych i szkolenia (BHP i HACCP), które są wymagane przepisami prawa w odniesieniu do wykonywania czynności z przygotowaniem i transportem posiłków.
6. Zaświadczenie o wpisie do rejestru Państwowej Inspekcji Sanitarnej zakładów podlegających urzędowej kontroli;
7. Aktualną opinię /decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydaną na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia,, zatwierdzającą zakład wraz ze środkami transportu w zakresie przygotowania i przewozu posiłków objętych przedmiotem zamówienia.
8. Aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi oraz wyniki ostatniej kontroli
środków transportu dokonanej przez Państwowego Inspektora Sanitarnego - nie starsze niż 1 rok.
9. Certyfikat, świadectwo, decyzję, opinię lub inny dokument potwierdzający wdrożenie i przestrzeganie zasad systemu HACCP zapewniającego bezpieczeństwo żywności i żywienia w kuchni Wykonawcy, w której faktycznie będą wykonywane usługi na rzecz Zamawiającego.
9. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z realizacją zamówienia .
10. Przykładowy 10 dniowy jadłospis
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w PPZOZ Wodzisław Śląski ul. 26 Marca 51, 44-300 Wodzisław Śląski - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
1. Termin składania ofert: 16.12.2016 r. do godz. 10:00
2. Termin otwarcia ofert: 16.12.2016 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego – PPZOZ Wodzisław Śląski ul. 26 Marca 51, 44-300 Wodzisław Śląski Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
11.Termin związania ofertą: 30 dni
12. Udzielenie zamówienia
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdz. XI niniejszego zaproszenia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
2. Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informację, podając nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę oraz cenę wybranej oferty. W przypadku nieudzielenia zamówienia niezwłocznie zamieści informację o tym fakcie na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej.